نوحه های حاج صادق آهنگران

خالق سبحانم خالق سبحانم

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دانلود نوحه ی خالق سبحان

در این شب جمعه دعاهای همه ی مظلومین را مسلمین را به اجابت برساند صلوات ختم کنید

خداوند ان شاء الله اسلام و مسلمین را پیروز گرداند صلوات بلند تری ختم کنید

 

ای خدا ای خدا ای رازدار بندگان شرمگینت ای رازدار بندگان شرمگینت

ای توانایی که بر جان و جهان فرمانروایی

 

ای خدا ای هم نوای ناله ی پروردگانت

زین جهان تو با سوز دل من آشنایی

 

فقط تو با سوز دل من آشنایی داری خدا فقط تو می دونی که دردمندی در این شب جمعه اومده  در این حسینیه خدا فقط تو از درون پر سوز من خبر داری فقط تو می دونی که آدم گنه کاری امشب اومده در خونه ت رو می زنه

 

اشک می غلطد به مژگانم به جرم رو سیاهی

ای پناه بی پناهان مو سیفید روسیاهم

 

روز و شب از دیدگان اشک پشیمانی فشانم (خدا)

تا بشویم از اشک پشیمانی گناهم

 

بر تن آلوده منگر روح پاکم را نظر کن

دوست دارم تا کنم در پیشگاهت بندگی ها

 

من به تو رو کرده ام بر آستانت سر نهادم

دوست دارم بندگی را با همه شرمندگی ها

شاعر: مهدی سهیلی


خدایا این محفل رو بازماندگان شهدا تشکیل دادن. خدایا این محفل رو رزمندگان اسلام تشکیل دادن.

خدایا عنایتی فرما در این شب جمعه گنه کارانیم آمده ایم در خانه ات

 وابسته به دنیاییم آمده ایم در خانه ات

خدایا معصیت کارانیم شرمندگانیم آمده ایم در خانه ات در خانه ی تو لطف و مهربانی ست لطف و کرم است هیچ بنده ی گنه کاری رو خدا هیچ بنده ی معصیت کاری رو خدا بدون جواب از این خانه بیرون نمی کنی به یاد شهدامون اومدیم اقرار کنیم خدا در غیاب این شهدا باز گناه کردیم باز نافرمانی کردیم حجله های این عزیزان رو دیدیم باز کم کاری کردیم خدایا آمدیم در خانه ات تا لطفی به ما کنی باز ما رو قبول کنی نکنه در خانه ات رو بزنیم در روی به روی ما باز نکنی خدایا به حق آن بندگانی که به سوی تو می آیند خدایا به حق آن بندگانی که شب های جمعه پیشانی هاشون رو روی خاک های جبهه ها می گذارن اشک می ریزن نه به یاد خانه شون هستن نه به یاد این دنیا هستن فقط تو رو می بینند و بس خدا به حق اشک آن عزیزی که در این عملیات خیبر تعریف می کردن می گفتن پنج یا شش روز بدن مجروح این عزیز در خط مقدم افتاده بود پس از پنج روز ما برای خاکریز زدن رفتن رفتیم زیر گلوله های دشمن در آن تاریکی شب در آن غرش توپ ها و گلوله ها شروع کردیم با این بولدوزرها خاکریز زدن  ناگهان صدای ناله ای شنیدیم صدای دردمندی شنیدیم.این صدا از کجا می آید به سوی آن صدا پیش رفتیم. دیدیم یک نفر از دور صدا می زند شما که هستید آیا ایرانی هستید گفتیم آری ما ایرانی هستیم آمدیم نزدیک شدیم دیدیم در آن تاریکی شب بدن خون آلود آن عزیز روی خاک ها افتاده تا به بالین این عزیز رسیدیم گفت ای عزیزان من حدود پنج شب و پنج روز است اینجا افتاده ام بعد از پنج یا شش روز است من با این بدن مجروح اینجا افتاده ام  حالا شما آمده اید خدا شما رو رسونده

میگه ما به دور این عزیز حلقه زدیم ای عزیز چه می خواهی فقط یک تقاضایی کرد ای دلیران رزمنده گوش کنید ای مادران شهدا گوش کنید این رزمنده این مجروح جنگی پس از پنج یا شش روز امشب قلب های شما رو آماده می کنه تا دعای کمیل رو زمزمه کنید چه می خواهی از ما فقط یک تقاضایی کرد ای عزیزان من مدتیه نماز نخوندم  برای من آبی تهیه کنید  وضو بگیرم آبی برایم فراهم کنید وضو بگیرم نمازم رو بخونم  ای عزیز درود بر تو

به فکر این دنیا نبود فقط به فکر نمازش بود با اون بدن خون آلود

 

دنیا مردم رو به خود مشغول کرده عزیزان

همانند  آدمی زادی که مثل کرم ابریشم در خود می تند به خود آ یک دفعه متوجه می شویم که در قبر قرار گرفته ایم

خدا خدا 

خدا دنیا پرستان مشغول زر و زیور دنیا هستن خدا در فردای قیامت در آتش عذابن از آنها سوال می شود تو که نعمت ولایت داشتی پس چه شد درآتش دوزخ هستی تو که نعمت اسلام نعمت عقل و معرفت داشتی پس چرا جهنم آمدی ای گنهکار تو که دیدی اسلام غریب است اسلام مظلوم است چرا به یاری اسلام نرفتی تو که می دیدی هر روز عزیزی رو راهی دنیای دیگری می کنن

تو دیدی پسر همسایه ی تو رو روی دستها بلند کرده بودن می بردن به سوی قبرستان می بردن به سوی مزار شهدا پس باز به این دنیا دل بستی صدای عزیزان در سنگر رو شنیدی صدای ناله ی عزیزان در سنگر رو می شنیدی صدای ناله ی مجروحین رو می شنیدی تشییع جنازه ی عزیزان رو می دیدی ولی به گردش و سیاحت رفته بودی صدای ناله ی یتیمان شهدا رو می شنیدی اشک چشم یتیمان شهدا  رو می دیدی ولی بی حجاب و بی بند و بار در کوچه ها می گشتی اشک مادران داغ دیده رو می دیدی ولی به باغ ها و گلستان ها می رفتی می گفتی عید است بگذار بیا خوشی کنیم تفریح کنیم جبهه ها رو که خدا در ان جبهه ها بود فراموش کردی به سوی راحت طلبی رفتی به سوی دنیا رفتی چه جواب خدا می دی خدا  تکنه ما از اینها باشیم نکنه ما از این روسیاه ها باشیم خدا شب جمعه ست اگر تو به ما عنایت نکنی ما هم درصف این جسورها  قرار خواهیم گرفت

بریم پیش این فقرا ما چند صباحی در این دنیا نیستیم فردا ما رو هم در گور خواهند گذاشت در قبر خواهند گذاشت چه کنیم با سوالاتی که از ما می کنن هی داد بزنیم فریاد بزنیم که فریاد به ما برسد که فریاد رس ما باشد بیا امشب شب جمعه بگیم الهی العفو الهی العفو الهی العفو

 

 

خالق سبحانم خالق سبحان

خالق سبحانم خالق سبحان

 

عازم میدانم عازم میدان

خالق سبحانم خالق سبحان

 

بنده ی فرمانم بنده ی فرمان

خالق سبحانم خالق سبحان

 

گشته چو یار من ایزد منان

شد به دلم روشن مشعل ایمان

تا برهد جانم از تب عصیان

گشته مددکارم از ره احسان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

بارخدایا من عبد ذلیلم

عذر گنه دارم بر تو دخیلم

عاصی و گمراهم شو تو دلیلم

تا به تو رو آرم دیده ی گریان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

بارخدایا من غرق گناهم

روسیهم یا رب ناله سیاهم

نیست در این عالم جز تو پناهم

تا که شود یارم رحمت رحمان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

شد چو در لطفت بر رخ من باز

جان مرا یادت آمده دمساز

مرغ دلم با حق گشته هم آواز

چون شده غمخوارم حضرت جانان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

خواندیم از رحمت تا سویت آیم

راز دل خود را بر تو سرایم

تا کرمت گردد راهنمایم

بر تو پناه آرم سینه ی سوزان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

بهر جهاد اکنون جامه بپوشم

هست سلاح جنگ بر سر دوشم

جام شهادت را گرکه بنوشم

بخت شود یارم گر کند احسان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

پای چو بگذارم در صف میدان

لطف توأم باشد یار و نگهبان

گر به ره قرآن هدیه کنم جان

در صف ابرارم خرم و خندان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

داده مرا فرمان پیر جماران

تا که بمانم در سنگر قرآن

تا که بدست آید فتح نمایان

راه تو بسپارم تا بودم جان

 

خالق سبحانم خالق سبحان

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
ابوعمار حسین زاده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.